3 Haziran 2011 Cuma

su marine temasi bi yakamizi birakmadi gitti..

resort collectionlarin pitir pitir dokuldugu su gunlerde stafano pilati´ li YSL de cruise 2012´  si " hope and anchors" i bloggerlardan korktugunu aciklayan konusmasiyla manhattanda bir galeride sundu.

 bloggerlara seslenen pilati " ben size gercekten cok dikkat ediyorum ve ayni zamanda cok korkuyorum..kim bu insanlar? ben karsilarina oturup nerden geldiklerini sormak istiyorum.. yattiginiz yerden insanlari yargilamak cok kolaydir ancak ayni zamanda hayranim..bu caga ve bu ortama hayranim.. eger insanlar modaya susuz kalmissa ben dialog kurmayi severim ancak bu iki yonlu degil tek yonlu bi dialog" diyerek endiselerini bildirdi.. muhtemelen bu sozlerden sonra " yattiklari yerden " elestiri yaptigi soylenen bloggerlar stafano pilatinin burnundan getirecektir...

kolleksiyona gelince :

en hit parca bu deri trenchcoat.. sahsen ben de sevdim basit cizgileriyle derinin ve renginin ihtisamini golgede birakmamis..12 points!
 trenchcoatla ayni taddaki deri etek..



 aquatic temalar, marine temalar artik son raddesine gelmis durumda herhalde..daha da kimse sailor dress yapmasin ben sikildim.. hos pilati de tamamini marine temasi yapmamis bi miktar cicekli ucusan elbiselerle gecis yapacak sanirim


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder